PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Hansen's Roughriders

luckrider
05.04.2004, 13:32
So, in den Backgroundinfos zu den Merc-Units bei Darkage fehlen (oder ich bin blind) nur die Hansen's Roughriders. Hat jemand von Euch Infos zu denen. Oder Lust hier an dieser Stelle die fehlenden Infos zu den Kollegen zusammenzutragen?

Alles was ich hab' soweit, ist die Set-Card von Gus Edgington aus der Liao Incursion Erweiterung, hier auf englisch (zu finden unter http://www.wizkidsgames.com/mwdarkage/documents/MW_LI_122.pdf)

Pilot Gus Edgington:
Raised on the mean streets of Aitutaki, a world transformed by the past 60 years into a battleground between the Marik Commonwealth and the Principality of Regulus, Gus Edgington knew how to fight almost as soon as he knew how to talk. Surviving the nightmarish war zone, for him, meant living in bombed-out buildings, scrounging for food in the wilderness, and battling roving bands of brigands—often to the death. Edgington does not talk about his decision to finally leave Aitutaki, and refuses to discuss how he eventually escaped. By the age of 20, he was on Thermopolis in the Lyran Commonwealth, where the Hansen’s Roughriders took him in and trained him to be a MechWarrior. Edgington is a gruff, short-tempered, no-nonsense MechWarrior who isn’t afraid to speak his mind, regardless of the consequences. His blunt honesty, however, has earned him more reprimands than one might care to count.

Commentary on his Mech:
This Mad Cat II was originally piloted by Kal Radick, former leader of the Steel Wolves. When Radick was eliminated during a Trial of Possession for leadership of the Steel Wolves by Anastasia Kerensky, she refused to allow the machine to remain in Steel Wolves hands; she felt it was soiled by Radick’s Spheroid ways. In a surprising move, she gifted it to Clan Sea Fox; obviously some previous deal had been struck, but for what is unknown at this time.
Clan Sea Fox took the design and immediately altered it, removing the missile launchers to make room for a different weapons load-out. More importantly, they added experimental jump jets, which increased the jump capacity of the Mad Cat II by 50 percent. Soon thereafter, an objective raid by the Hansen’s Roughriders mercenary unit netted the experimental design, which is now piloted by Gus Edgington; he’s nicknamed the design “Sea Wolf.”

MECH: MAD CAT II
Serial Number: DS783-19X
Mass: 90 tons
Chassis: DCSAM Endo 4
Power Plant: Type 79 360 XL Fusion
Cruising Speed: 43 kph
Maximum Speed: 65 kph
Jump Jets: Improved Blasters Model X-1
Armor: Forging ZM15 Ferro-Fibrous
Armament:
1 EMRG “Galaxy” Series Gauss Rifle
1 Series 4D-2 Heavy Large Lasers
1 Series 6A Heavy Medium Laser

luckrider
22.05.2004, 23:18
ich bitte dies nicht als Spam zu betrachten, so ist es nicht gemeint..

..hat denn niemand irgendwelche Informationen zu dieser Söldnereinheit? (Eridani, Wolfs Dragoner, 21st Centauri Lancers, Ronin=ehem. 10th Ghostbear Regiment sind ja alle bekannt)

Colonel Sören
26.05.2004, 14:28
@luckrider:

Informationen zu den Roughriders (Rauhreiter macht aber IMHO viel mehr her :D ) gibt es im Roman Patriots Stand, bis die Übersetzung erscheint wird aber wohl noch über ein Jahr vergehn!

Keric Ward
14.11.2005, 12:01
Nun steht die Veröffentlichung unmittelbar bevor.
Weihnachten 2005 habe ich vom Buchhändler erfahren.
Titel der deutschen Ausgabe : Soldatenehre

ZUU
15.11.2006, 18:44
kann man mir jemand kurz erzählen wie die HRR dort abschneidet und was von ihr übrig ist? ?(

Rover
15.11.2006, 19:34
Buch kaufen, selbst lesen - ich verstehe die Leute nicht, die sich die Buecher nicht kaufen aber immer versuchen, die Geschichte des universums hier fuer nichts serviert zu bekommen Sorry, wenn das zu harsch rueberkommt, aber wie bitte soll denn das Spiel ueberleben wenn sich keiner die Buecher, Figuren etc. kauft. :evil:

Bollo
05.02.2007, 13:45
Naja, es kann ja auch sein das jemand gerade nicht die Zeit hat alles zu lesen oder noch x andere Bücher darauf warten gelesen zu werden. Dennoch ist man neugierig...

Colonel Sören
05.02.2007, 14:01
@bollo: Überflüssiger Kommentar.

So, da es hier schon lange nicht mehr ums eigentliche Thema geht ist das Thema jetzt dicht!